Ahad, 20 Mei 2012

AKU DAH JUMPA...

hari ini baru lah aku dapat jumpa muka laki yang selama nie masuk dalam mimpi aku..
tapi aku memang tak taw sape nama dia..juz muke jew yang aku cam...
tapi ye lah kan..die hensem..aku tak cantik..nak tegur pown malu..
huhuhu..tak pe lah..tengok blog die pown jadi lah..ari nie baru aku dapat cari blog die..
huhu..app ag??
aku terus lah follow blog die..
kata orang..tak salah kalo kita nak admire kat sseorang tuh..
so ...aku pown nak lah 'berangan' sorang2...
tak pe lh..jadi follower die pown, jadi lh..ag pown aku tgok..blog die rmai pminat..so..
tak pe lh..aku jadi lah semut kecik yang tak de sape2 yang nak pndang..huhu...
but i'm stay excited coz..he is a teacher..huhu..i like!!!!
coz memang dari dulu ag aku nak jadi cikgu...
tapi skunk tetibe lak jadi NURSE..
agaknyer dah memang rezeki aku kowt...
REDHA JEW LAH KAN!!

1 ulasan: